الثلاثاء، 20 مارس 2012

رسائل عيد الام 2012

مسجات عيد الام 2012

اجمل مسجات عيد الام 2012 بطاقات تهنئة عيد الام 2012 رسائل عيد الام 2012 اجدد رسايل عيد الام 2012 احدث رسائل عيد الام 2012 خلفيات عيد الام 2012


أحلى الاعياد عيدك و أروع القلوب قلبك و انا جايبلك هدية ما تنفعش لغيرك

كل ما تمر سنة و يجي عيدك .. أدعي ربي بالسنة الجاية تبقيلي ماما العزيزة .
 

حبيتك وسكنتـي بداخل قلبي” يـا امي .. الله لا يحرمني منك يـا شمعـة حنانـي..
 

ماما حاسس ان السنة بتمر ببطئ وعيدك يجي بالسنة مرة و أنا عايز كل يوم يكون عيدك
 

يارب يخليكي ليا .. يا امي يا اغلى من عنيا الى اغلى واعز الناس سنه مباركه يا تاج الراس .
 

أنا مش بس بحبك.. أنا كل ما فينـي يحبك قلبـي ,, وعقلـي, وروحـي,, كلهم يقولولك .. بحبك بحبك بحبك يا أمـي ..
 

ماما احترت و الله اهديكي ايه .. ما لقيتش احلى من كلمة ربي يخليك .
 

اعمل تمثال,,..للي سهرت والي تعبت والي ربـت .. واللـي شالت حمل جبـال امـي ثم امـي لحد اخر يوم فى عمري..
 

أمــي .. يا شمعة الكون العالم كله يحتفل بهاليوم وأنا من بين هالجموع . أقــولك .. كل عام وإنتِ بخير دوم
 

عيد الام يوم الاحد .. اهنيك قبل اي احد … وادعو الواحد الاحد .. يحفظك دوم للابد .
 

ماما إن ما قدرت أجبلك هديه ماتزعليش معزتك في قلبي أكبر من أغلى هدية .
 

اسكنيني بين عينيك شعاعا.. و احضنيني { قد كفى عمري,, ضياعا.. يا عيوني..!
 

أمـــي .. ما أتصور حياتي من دونك … العمر ما يحلى غير بوجودك .. وكل ما يمر عيدك بحضورك … أدعي ربي ما يحرمني وجودك … كل عام وإنت بخير .
 

تهئنة مليانة ورد وفل .. أرسلها قبل عيدك ما يهل … يا أمى علشان أكون قبل الكل .
 

ابنك بيطلب منك ترضي عنه ودعيت ربنا من طول العمر يديكي .. ولو ياخد من عمري ويديه ليكي
 

أمي لو كان عمرك بايدي لزدتـه ولو كان فيها موتي ,,
 

أمي رقص قلبي في يومك . … وركضت روحي لجنبك … وطار إحساسي بحبك .. وكل حواسي .. بتهنيكي وبتقولك .. كل سنة وإنت بألف خير يا أمي
 

يارب أحفظ لي أمـي . .وبرضاها من نارك نجينـي,,
 

امي يا أول حرف نطقته شفايفي .. أنت هوى روحـي .. وبعروقـي الماية .
  

0 التعليقات:

إرسال تعليق